首頁

2017年5月14日 星期日

《不愛收花的女人》

《不愛收花的女人》

話說母親節,老公送花俾佢媽媽,佢知道我唔鍾意收花,就問我要乜嘢,我選擇咗要一打雪條,多謝晒!老公見怪不怪。


其實唔鍾意收花嘅原因,主要係唔想鮮花死於滿足我嘅虛榮心。

「花開堪折直須折,莫待無花空折枝。」--- 其實並非必然。

未必人人都會同杜秋娘女士一樣惜花,抱擁浪漫嘅情懷去享受光陰。

對我來講,鮮花禮物同垃圾禮物只係一線之差,鮮花買咗放喺屋企,過幾日都會成為垃圾被棄掉。

用「垃圾食物」代替「垃圾禮物」,未嘗唔係一個另類嘅好選擇。

老公,如果你真係要送花俾我,請由「種子」開始。😘

14 May 2017

Instagram: Mrs_Off_Ground
Facebook: Mrs Off-Ground - 太太堅離地
E-mail: MrsOffGround@gmail.com
http://MrsOffGround.blogspot.com

精選文章

《為 Homeschooling 作準備,我們最終選擇了 Disney World of English》

《為 Homeschooling 作準備,我們最終選擇了 Disney World of English》  2016年復活節,上天給我們一份偉大的禮物,老公與我從此擔起更重要的責任。我們自省、思考、計劃,如何為我們的寶寶去建立更美好的將來,讓她能夠健康地成長、愉快中學習。...

熱門文章